NicoRoel.reismee.nl

Voorbereidingen.

Vrijdag de 30 ste nadert met rasse schreden,dus nu moeten de koffers van zolder en de kleding enz. de koffers in.

Nico is nog druk met het afronden van de boekhouding en woensdag moeten alle schapen (400 stuks) andere, n.l. electronische oornummers in.Dat zijn dus welgeteld 800 nummers.

Ikzelf ben nog druk bezig mijn rug en de rest van mezelf in goede conditie te krijgen m.b.v. acupunctuur, fysiotherapie en slaap (geen problemen mee!)om de reis en uiteraard de tijd erna goed te doorstaan.

Nieuwe hakken onder de wandelschoenen, internationaal rijbewijs op laten halen(bedankt Freek),paspoort verlengd,boeken geleend met dank aan Col en Thea,afscheidspannekoek gegeten met Thea, morgen etentje met Lidia,1 koelkast leeg gemaakt, verjaardagscadeautje voor Nicole gekocht(voor de eerste keer in 30 jaar niet op haar verjaardag) en dit reismeeweblog geopend(met dank aan Karin voor de tip) enz. enz.

Het is een heerlijk vooruitzicht om 4 weken te mogen reizen en genieten in een van de mooiste landen van de wereld.

Bernard en TO

Goede reis en tot ziens in Ackland voor een Big Hug...
Ook wij hebben er veel zin in..

rein en ingrid van der steege

hoi nico en roeleke
jullie hebben nog heel veel te doen voor dat jullie in het vliegtuig zitten, en echt kunnen gaan genieten. Namens rein en mij een hele goede reis toegewenst, en we zullen jullie volgen op jullie reis.
groetjes rein en ingrid

Richard

Nou die 800 oren merken zitten er zo goed in dus de vakantie kan beginnen , maar ik ben er nu ook aan toe.
Hele veel plezier en vergeet niet om een paar foto's te maken.

Groetjes van het hulpje