NicoRoel.reismee.nl

Terug in Broek in Waterland.

Hallo lieve vrienden,

We zijn weer teruggekeerd na een lange vlucht op ons nest.

Het went weer snel, maar wel met iets van heimwee naar die geweldige tijd in een geweldig mooi land.Gelukkig hebben we de foto's nog..........

Hier is alles gelukkig goed gegaan met de kinderen ,kleinkinderen ,ouders, buren en vrienden.We hebben Henk zijn verjaardag al gevierd ,de 91 ste verjaardag van Moe de Gier wordt al voorbereid.De tijd dat de schapen gaan lammeren komt er aan en je voelt het voorjaar in de lucht.

In N.Z. zei men:'The winter is coming 'en hier kunnen we zeggen:'The summer is coming ! '

Deze zomer wordt ons derde kleinkind geboren bij Nicole en Freek.We kijken er met veel plezier naar uit !!!!

De eerste datum om nesten te gaan zoeken(om te beschermen)in de Noordmeer staat al vast voor ons zoekploegje.

Een mooie tijd is voorbij en een mooie tijd komt er aan......

Iedereen nogmaals dank voor het meereizen (dat was super gezellig !)en voor de leuke reakties.

En...kom maar gezellig foto's kijken en verhalen horen ,als je er zin in hebt.

P/S We overwegen een stukje grond te kopen op het zuidelijkste puntje van het Zuidereiland om een weekendhuis op te zetten bij Ton.Als je interesse hebt om een weekendje te boeken, horen we het wel !!!

Liefs van Nico en Roeleke,

NicoenRoelweerthuis.