NicoRoel.reismee.nl

Eten en slapen.

Ook dat hoort erbij.

Er gaat best veel tijd zitten in eten en slapen.

Je kunt in deze tijd van het jaar heel gemakkelijk een slaapplaats vinden in een Lodge, Hotel ,Motel of Studio.Bed en Breakfest zie je ook zeer geregeld,dus dat geeft geen problemen.De prijzen zijn verschillend, maar overal goed te betalen,zeker in vergelijking met Nederland.

We hebben kamers gehad met mooie vergezichten, maar ook met uitzicht op een muur of ander huisje.

Het eten is prima en het isheerlijk om een tijdje niet te hoeven koken !!

De mannen en To lezen veel en lezendus elkaars boeken.Ik vind het heerlijk om met dit weblog en met mijn foto's bezig te zijn.Er is helaas niet overal de mogelijkheid om te internetten en soms moet het even snel in een cafeetje.

Ik wil iedereen weer bedanken voor de leuke reacties;dat is echt kicken ,hoor.Leuk dat jullie er ook van genieten.Hier is het al 6 uur vrijdagavond;bij jullie dus 6 uur vrijdagochtend.Jullie hebben de dag nog te goed.Ik hoop op zon voor jullie, maar ben bang dat dat niet gaat lukken.Ik lees alleen maar over grijs en grauw weer.Als ik het kon regelen deed ik het.Groetjes uit N.Z.

Reacties

Reacties

Wat grappig die video op You tube!

Ik heb ze van jullie alle twee gevonden! (of mocht de rest dat niet weten???) Iris slaapt nu maar ze vindt het zeker geweldig om Opa en Oma even te zien! Jullie zijn wel moderne ouders hoor zo!
Maar de vakantie zit er alweer bijna op, gaat volgens mij wel erg snel of niet, maar jullie hebben wel heel veel gezien. In iedergeval heel veel plezier nog deze laatste week en tot ziens op skype.

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!