NicoRoel.reismee.nl

eerste echte vakantiedag

Na veel vliegen en wachten enz. waren we eindelijk in Hongkong en konden welgeteld 2 uurtjes doorbrengen op onze dagkamer,terwijl we 8 uur wachttijd hadden tussen 2 vluchten in..Toen weer veel en ver vliegen en waren we in Auckland.

Daar was het heerlijk weer en hebben we een dagje uitgerust tot onze vrienden uit Canada ook arriveerden in Auckland.Dat was vanmorgen om 6 uur.Nu is het 's avonds half 10 en hebben we al veel mooie natuur van N.Z. gezien en het is in EEN woord prachtig .Het Kauri museum bezocht en toen verder noordwaarts.Helaas lukt het draadloos internetten op de laptop nog niet.dus laten de foto's nog even op zich wachten, aangezien ik dat nog niet snel kan en de foto's moet verkleinen lukt datnog nietin zo'n druk internetcafe.

Al bij al hebben we al veel moois gezien en veel gelachen en dat doet 'de mens' goed.

We verblijven nu in een super-villa met prive zwembad, echt niet te beschrijven zo mooi !

Theo en Lidia

Hé, dat is leuk! We gaan gewoon meegenieten van jullie vakantie! Het klinkt al goed na één dag. Zou bijna ongerust worden dat jullie niet terug willen naar Nederland straks, maar met ONS kleinkind op komst twijfelen we daar niet aan. Gisteren bij Nicole en Freek geweest en met ontroering naar dat kleine mensje op de foto gekeken. Nicole was wel moe na zo'n dag visite. Het sneeuwt hier een heeeeeeel klein beetje nu (ma.middag 12.15 uur) en het is vies koud. Beetje jaloers op jullie zonverhalen... We wachten op nieuwe reisverhalen èn de eerste foto's, lieve groetjes vanuit De Geer!

sacha

Klinkt goed allemaal.
Hier missen jullie helemaal niets. Dus blijf ervan genieten.
Dikke zoen
Sas

Bart en Marian

Wat fantastisch om te lezen. Het blijft toch altijd weer een herbeleving als je de verhalen van anderen leest.
Pa en Ma zitten nu in Laos. Zeg maar halverwege Nieuw zeeland - Holland. Heben het ook reuze naar hun zin in het warme tropische klimaat.

Hier koud en ijzig!

Veel plezier!