NicoRoel.reismee.nl

de tweede dag....alles twee keer

We hebben nu kamers in een motel in KERIKERI.

KERI is zo mooi, dat ze het twee keer zeggen.

Wij hebben vandaag ook zowat alles twee keer gereden, niet omdat het zo mooi was, maar omdat we verkeerd bleven rijden.Gelukkig was het ook heel mooi.

Ondanks dat de Kauribomen groot en dik waren, konden we ze eerst niet vinden.

Ze waren zeer imposant, dus het zoeken waard.

Ook hebben we een gravelroad van 52 kilometer gereden met allemaal slingerbochten.

Nu zitten we dus aan de oostkust.

Freek

Alles twee keer, ja da's natuurlijk niet zo handig. Misschien had 2 keer een Tom geholpen ... En dat nog wel op 2-2, of was het bij jullie al 3 februari? Dat onthou ik nooit.

Mooie foto's! Vooral die golf!

Lois en viggo

Hallo opi en omi
Viggo: Ik wil graag een foto van opa en oma op de website
Lois: Hoe gaat het met jullie?
Viggo: Ik vind de foto van de golf mooi.
Lois: ik vond foto van opa mooi en ik wil ook graag een foto van opa en oma.
Viggo: Is het bij jullie om zeven in de ochtend nog donker.
Lois: Hebben jullie al bambi's of kamelen gezien?

Nu is het bedtijd voor Lois en Viggo dus welterusten

gina

we volgen jullie reis. en genieten ervan!

Annet en Peter

Wat is het toch heerlijk om vanachter onze computer deze prachtige reis met jullie mee te maken. Wij kunnen niet verdwalen en hoeven niet uren in vliegtuigen te zitten en zijn toch in Nieuw Zeeland. Fijn dat het lukt om de belevenissen met ons allemaal te delen.
Liefs voor nu ...

Addie en Chris

Leuk om op deze manier jullie reis door Nieuw- Zeeland te volgen. Aan die kant is het nu natuurlijk volop zomer en jullie hebben hopelijk geen last van de hittegolf zoals in Australië. Hier bij ons in het 'Oude' Zeeland giet het op het ogenblik.
Veel plezier

Jannie

Dit is mijn tweede grote reis achter de PC dit jaar. Van de Noordpool naar nu de warmte en de schoonheid van de Zuidkant van onze blauwe planeet. Geweldige reis en ontdekkingstochten, ik volg jullie de komende weken met deze heerlijke vakantie.
Google Earth geeft ook prachtige beelden van jullie vakantiegebied. Foto´s van Keri/keri enz. Indrukwekkend dat verre eiland in een "bergachtige" oceaan. Veel plezier!!