NicoRoel.reismee.nl

Bij Cor en Christine in het strandhuis.

Hallo allemaal,

We zijn nu in Maurangui bijTaurengo in het strandhuis van Cor(Cor heeft ooit stage gelopen bij Henk en Nico op het bedrijf)en Christine die hier na toe geemigreerd zijn in 1983.Ze hebben goed 'geboerd'en hebben nooit spijt gehad van hun beslissing om hier naar toe te emigreren.De deuren van hun emigratiekist zijn verwerkt tot staldeuren.Zo moet je werken als je met niets begint.

Nu hebben ze 2 bedrijven met totaal 800 koeien en een kleine 400 bunder land.

Vandaag hebben we rondleiding over hun bedrijf en land gehad en vanavond lekker gegeten bij een turks restaurant met de voorkant open vanwege het mooie weer.

De laatste twee nachten geslapen in een appartement op een heuvel in de Coromandel bij een vrouwdie alpaca's houdt en de wol spint en verwerkt.

Vrijdag was een nationale feestdag en was het erg druk.We waren op een strand dat HOT BEACH heette.Alsje daar een kuil spitte in het zand, kon je in heerlijk warm water zitten.

Op sommige plaatsen was het water zelfs heet.We hebben ook gezwommen in zee met beste golven.

Donderdag hebben we een grot bezocht met glimwormen aan het plafond.Deze leven van muskieten,die door het licht aangetrokken worden.Het leek net een sterrenhemel.Heel mooi was dat.