NicoRoel.reismee.nl

Valentijnsdag

Zowaar de eerste twee kiwi's gezien, welliswaar in het Kiwi Live Centre, maar toch...Het zijn nachtdieren en ze zijn superschuw,dus veel kans om ze te zien heb je niet (of dood langs de weg.)

Aan het strand langs de westkust werd een baby haai gevangen en na een geworstel om het haakje uit zijn bekte krijgen ,wat niet lukte,kwam er een scherp mes aan te pas.Daarna werd de haai weer in zee gegooid.Aan het strand daar was het bloedheet, Je verbrandt hier echt ontzettend snel, dus we smeren ons vaak in.Hier heb je ook kleine vliegjes die gemeen steken.

Vanmiddag naar de de Franz Jozef Gletsjer gelopen ,over de rivierbedding, die nagenoeg droogstond.Het was een mooie wandeling .Er vlogen geregeld helikopters en vliegtuigjes over dievluchten boven de gletsjers maakten.

Nu zitten we in een vakantiehuis met een nederlands echtpaar dat al 4 jaar weg is uit Nederland en een zeilreis maakt.(nu even niet,het schip ligt in Wangarui.Hier zijn weinig havens,vandaar dat ze nu reizen per auto.

Lois en Viggo

Hallo opa en oma
Willen jullie misschien een cd met engels liedjes kopen voor ons. Wij vinden de foto van de baby haai leuk. Viggo vraagt of jullie ook treinen hebben gezien. En of jullie een foto willen maken van een echte nieuw zeelandse trein. Wij hebben nu vakantie en we gaan een dagje naar de duinen. Groetjes en xxx Lois en Viggo

Karin Frissen

Mooie verhalen en prachtige foto's! Ik geniet met jullie mee. Veel plezier nog.

Meie en Henrik

Leuke foto's, maar uh zijn die andere opa en oma er ook nog bij? Of zijn ze druk boerderijen kopen?
Groetjes uit -20 Alberta.

Annet en Peter

Leuk om te horen en te zien hoe jullie genieten. Voorlopig missen jullie hier niet veel hoor. Het is regenachtig en koud bij ons.
xxx

Jan van Eck

Hallo, Zus, Zwager, Buurvrouw en Buurman, Roeleke en Nico. Wat een leuke reis. Wat kunnen mensen uit de Noordmeer toch ver komen. Groeten aan iedereen Jan.

Anja Breedveld

Lieve Roel, wat heerlijk dat ik je kan volgen, hoorde gisteren in de bieb van ria dat ze je volgde via pc, dus heeft ze mij je site gemail.
Hier alles prima! nog veel plezier en dikke knuffel van anja

Joke en Gerard Helmig

Hallo familie en vrienden.

Wat geweldig dat we met jullie mee kunnen reizen via internet.
Het is toch wel even wat anders daar aan de andere kant van de wereld, wat een mooi land met veel natuur en ook nog wat cultuur.
Jullie zullen dan ook zeker genieten van alles wat jullie zien en beleven.

We blijven jullie ävonturen volgen !!!