NicoRoel.reismee.nl

16-17-18 febr.

Ontzettend leuk om jullie reacties te lezen.Dank jullie wel.

We hebben de laatste dagen ontelbaar veel schapen gezien,gevaren door een fjord, een power station bezocht en zijn in een restaurantje in gesprek gekomen met een nederlander, die een villapark ontwikkelt aan de zuidkust.Hij is als groenteboer op de markt begonnen!!Hij heeft ons rondgeleid over zijn gebied ;dat was onverwachts en erg leuk !

Ook zijn door een rivierbedding met keien richting de fox glacier gelopen.

Reacties

Reacties

Viggo

Dank je wel oma voor de foto van de trein!

Jannie

Door jullie mooie site lijkt NZ dichtbij. Hier foto´s gemaakt van de gletsjer van bovenaf, de fjord, het natuurpark, het vliegveld van Hongkong in de zee, de maankraters enz. (Google Earth). Leuk voor straks in Broek. Kunnen jullie er nog een paar weken aanplakken voor een extra fotopakket ? Wij genieten mee!!!

Richard

Nou het ziet er geweldig uit daar, ik haast niet wachten dat ik zelf op vakantie. En ik zie zo ook wat van Nieuw Zeeland groetjes

anna marie

hoi roel en nico wat een prachtige reis zijn jullie aan het maken en bijzonder dat ik over jullie schouder mee kan kijken. ik krijg nu echt zin om toch lord of the rings te gaan zien vanwege de nz'se landschappen, veel plezier en groetjes aan to en bernard

merit zandee

Wat een prachtige foto's! Ik zie dit dankzij To, ( ik ben de moeder van Meie, de vriendin van Henrik). Ik wens jullie nog fantastische dagen, dank voor het meegenieten en groet voor jullie allen!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!