NicoRoel.reismee.nl

25 febr.

Woensdag zijn we vanuit Woodsend naar het schiereiland achter Christchurch gegaan:Banks Penisula.Op de hoogste punt van een berg daar reden we in de mist(in de wolken) en vroegen een daarwerkende boerin de weg.Ze raadde ons aan terug te gaan:er was door de mist toch niets te zien en de wegen waren supersmal en de locals reden als gekken en het was veel te gevaarlijk voor ons ,vond ze.Dus zijn we teruggekeerd,maar het was weer grandioos.het hele eiland is een plaatje en dus heb ik weer veel plaatjes geschoten.

Ik wil iedereen die meegereisd heeft heel hartelijk bedanken en ook voor de leuke reacties veel dank.Ik hoop dat, als je het zou willen,er voor jullie ook ooit zo'n mooie reis in het verschiet ligt.

Ik ga, uiteraard, een fotoboek maken van deze reis,want ik heb nog veeeeeel meer foto's gemaakt dan ik tot nu toe heb kunnen laten zien.Als je dat boek eens in wil zien,van harte welkom in De Noordmeer .

Lieve groetjes van Nico en Roel op reis.Als we veilig terug zijn gekeerd, stuur ikhet laatste verhaal van deze fantastiche reis.

Reacties

Reacties

Bernard & To

Hoi reisgenoten.
Wij zijn weer thuis in Canada en hebben al heerlijk geslapen in ons eigen bed..
Onze vliegreis terug was prima , lang, maar niet zolang als van jullie..
Wij vonden het een top vakantie en gaan lekker nagenieten van de 1000 of meer foto's de napret enz enz..
Groetjes van jullie reislotgenieters..
Bernard en To Helmig

Jannie

Roeleke en Nico,
Fijn dat jullie weer terug zijn na zo´n lange vliegreis. We hebben genoten van deze vier weken vol informatie en foto´s. Bedankt hiervoor.
De foto´s die ik al meereizende heb gemaakt zet ik op een CD, bestemd voor jullie en zeker ook voor mijzelf als een duidelijk blijvend beeld van dit prachtige land. Alsof ik er geweest ben. Voor jullie nog een fijne tijd met het derde wonder, de lammetjes en alles wat hier ook fijn is. Hartelijke groeten, Ab en Jannie.

Wijnie Schuitemaker

Hallo Nico en Roeleke,

Bedankt voor jullie reiservaringen. Ik vond het erg leuk om te lezen en de foto's te bekijken. Jullie hebben alle vier genoten!!!!! Nu back to normal life!!! Is ook wel weer leuk.

Hartelijke groeten , Wijnie, Krijn en Dirk

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!